Jak dbać o kruche paznokcie? Kilka użytecznych wskazówek

Siema! Kruche paznokcie to problem wielu kobiet. Jeżeli i ty zmagasz się z taką przypadłością, przeczytaj mój wpis, aby dowiedzieć się, jak temu zaradzić. Przydadzą ci się witaminki, akcesoria do manicure, olejki kosmetyczne i suplementy. Zdrowy tryb życia Czy wiesz, że niedobór witamin, spożywanie przetworzonej i niezdrowej żywności oraz palenie tytoniu może mieć wpływ na kondycję twoich paznokci? Z resztą to nie wszystko. Ucierpią także[…]

Twój zestaw do manicure i pedicure. Co musi zawierać?

Cześć! Chyba większość dziewczyn lubi malować paznokcie. Jednak nie wszystkie wiedzą, jakich akcesoriów powinny użyć. Dlatego postanowiłam pomóc wam skompletować zestaw manicure i pedicure. Zobaczcie, co każda kobieta powinna mieć w kosmetyczce. Obcinacz do paznokci Przycięte i o odpowiedniej długości paznokcie to atut każdej dziewczyny. W uzyskaniu właściwej długości i kształtu pomoże ci dobry obcinacz. Już nie będziesz musiała ich obgryzać lub przycinać zwykłymi nożyczkami.[…]

„Fashion art” na paznokciach. Zdobienie hybryd z ChiodoPRO krok po kroku

Niedawno miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach, na którym nauczyłam się wykonywać trochę bardziej skomplikowane zdobienia na paznokciach. Dla mnie to ogromny przeskok, bo dotychczas robiłam na paznokciach co najwyżej kropki i nierówne paski. Z tego szczęścia, że umiem teraz zrobić naprawdę fajne stylizacje paznokci, postanowiłam zrobić dzisiaj krótki wpis z paznokciowej serii. Wszystkie przestawione poniżej kroki wykonywałam produktami marki ChiodoPRO, której lakiery hybrydowe oraz żele[…]

Skompletuj własny zestaw do hybryd. Jakie kosmetyki i akcesoria będą ci potrzebne?

Cześć dziewczyny! Dzisiejszy wpis jest specjalnie dla tych z was, które lubią być Zosiami samosiami i nie bardzo ufają zdolnościom kosmetyczek. Pokażę wam, jak skompletować zestaw do hybryd. Dowiecie się także, jakich produktów użyć, żeby mieć piękny i trwały manicure. Zapraszam do lektury. LAMPA UV/LED Do utwardzenia lakieru hybrydowego w zupełności wystarczy lampa Led 24W. Pomoże ci także w przedłużaniu paznokci i utrwaleniu lakieru po[…]

Jak zrobić hybrydę Neonail? Mini lekcja manicure z Neonail Boho

Cześć! Manicure hybrydowy uważa się za jeden z najładniejszych i najtrwalszych. W drogeriach jest bardzo dużo lakierów do paznokci, które zapewniają taki efekt. Najlepsze jest to, że taki manicure można zrobić samodzielnie w domu. Sprawdź, jak nakładać hybrydę, jak wygląda najnowszy zestaw Neonail Boho i jakie są kolory lakierów Neonail? Zestaw Neonail W Neonail Boho mamy siedem lakierów do paznokci, dzięki którym zrobimy manicure hybrydowy.[…]

Pedicure w domu | Jak dbać o paznokcie u stóp?

Cześć, dziś chciałabym opowiedzieć trochę o tym, jak zrobić pedicure w domu. Zbyt często zapominamy, że ważna jest też pielęgnacja paznokci u stóp. Dziewczyny, przyznajcie, że pedicure robicie zdecydowanie rzadziej niż manicure. I do tego „po łebkach”. No właśnie, czas to zmienić! Posłuchajcie kilku mądrych słów na ten temat. Prawidłowy pedicure to nie tylko kwestia estetyczna. Owszem, zadbane paznokcie u stóp wyglądają ładnie, ale ich[…]